“Percepție vs. Realitate” este numele ultimului studiu sociologic experimental Ursus Breweries, desfășurat de Agenția de Cercetare Cult Market Research. Obiectivele studiului sunt:
Responsabil, însă nu corect informat. Acesta este profilul tânărului șofer din București, conform studiului sociologic experimental „Percepție vs. realitate” efectuat de Cult Market Reseach la finalul anului 2014.
Interviurile au fost realizate în Centrul Vechi și în campusuri universitare din Capitală, precum Agronomie, Grozăvești și Regie. Unul dintre obiectivele studiului a fost de a măsura percepția tinerilor șoferi cu vârste între 18 și 35 de ani, din segmentul consumatorilor de bere, cu privire la timpul necesar pentru eliminarea din sânge a cantității de alcool consumată înainte de a șofa.
Peste jumătate dintre respondenți, 51%, consumă în medie între 1 și 2,9 unități* de alcool la o ieșire în oraș, iar tinerii din București se declară precauți în ceea ce privește consumul de alcool. În ciuda acestui fapt, mulți nu știu exact care este limita legală a alcoolemiei înainte de șofat și cât timp îi este necesar organismului pentru a procesa alcoolul consumat pentru a ajunge la nivelul de zero la mie:
Rezultatele studiului pot fi accesate integral aici.
Pentru a accesa conținutul acestui site
trebuie să ai peste 18 ani.
Nu bifa dacă nu ești singura persoană care folosește acest dispozitiv.